ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

ماه آسمان دلم ...

آقام ابالفضل


شب ها برای‌ ، کرب و بلایی شدنم 
 ماه کافی ست !
 آنقدر که چشم نــوازی مـــی کند ...

 ماهِ آسمان دلم شده ایی عباس (ع) ...

گاهی خورشید ، دل گرمیش ماه می شود ...!
حسین (علیه السلام) دلش به عباس (علیه السلام) گرم است ...
یا حسین


آقاجان بدجور دلتنگتم...

  • سید هادی حسینی

نظرات  (۲۰)

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین ( علیه السلام)
پاسخ:
سلام علیکم
یاحسین

السلام علیک یا شیب الخضیب

من که اربعین امسال سعادت نداشتم زائر باشم منتها بعد از اربعین رفتم دلم داره منفجر میشه از دوری. و با خودم باشه همین الان راه میفتم برا کربلا و زیارت.

کربلا خونمه، از چی دل بکنم

حق دارم که بگم با تو هموطنم

پاسخ:
سلام علیکم
اره والا. دلتنگی بد دردی هست. ایشالا به زودی قسمت شما و من بشه. 
بارونه بارون، چشمای گریون این شبا گریه حاجتم شده ...
توی رویا شم کربلا باشم واسه یکی دو ساعتم شده ...
یاحسین
  • سیده فاطمه
  • دلم لک زده برا زیارت

    بطلب آقا که خیلی دیره

    یاحسین

    پاسخ:
    سلام علیکم
    مداحی باحالی بود. ظاهرا از جواد مقدم هست.
    خیلی متشکر از کامنتتون
    یاعلی
  • محمدصادق دهقانی
  • سلام علیکم
    آره؟؟؟
    دیگه چی؟؟
    یادت بهت می گفتم حالیت نمیشد؟
    حالا نوش جونت...
    یاعلی
    پاسخ:
    علیکم السلام صادق جان
    اره دیگه. وقتی می گفتی حالیم بود منتها درکش نکرده بودم حالا درکش کردم و دارم می سوزم.
    ولی می ارزه بازم این سوختن. حداقلش اینه که دیگه آرزویی ندارم و خواسته ای از خدا ندارم برای خودم.
    یاعلی
  • مرتضی فیاضی
  • سلام 
    خوش به حال شما کربلا رفته ها. حق داری سید. دعا کن توفیق بشه منم برم
    پاسخ:
    سلام علیکم آقا مرتضی جون
    از یک جهت خوشحال به ما کربلا رفته ها و از جهتی بدا به حال ما، دیگه تحمل دوری نداریم. 
    یه شعری بود که زیارت حسین حال و هوایم را عوض کرده است ....
    یاعلی
  • گروه شهدای دانشگاه معارف قران وعترت اصفهان
  • سلام علیکم
    خدا قوت
    ان شاالله به حق مادرتون حضرت زهرا (س)دلتنگیتون با کربلا رفتنتون دو چندان بشه
    التماس دعا
    یا زهرا س
    پاسخ:
    سلام خیلی متشکر
    آخه اربعین رفتم و تو این مدت دارم دیوونه میشم. 
    یاحسین

    نذر کرده ام صد دور تسبیح "اهدنا الصراط المستقیم" بخوانم!

    شاید مسیرم به [ کربلایت ] افتاد...!

    التماس دعا

    اللهم الرزقنا...

    پاسخ:
    سلام
    خیلی زیـــــــبا. الهی آمین
    یاحسین
  • دختری از جنس باران
  • سلام ممنون از حضور بارانیتون. بسیار زیبا نوشتین.
    موفق و بارانی باشید.
    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون از حضورتون. وب شما که کلا بارونیه. 
    موفق و پیروز باشید
    یاعلی
    سلام
    "توهین حق شماست"
    بروزم
    حتما بیاید!
    + همه ما حامد زمانی هستیم...
    پاسخ:
    سلام محمد جان
    حتما خدمت میرسم. چشم
    سلام
    قربون بین الحرمین
    ان شاءالله قسمت شما بشه و آقایون من بی سرو پا رو هم دعوت کنند...

    پاسخ:
    سلام ایشالا قسمت همه دلسوختگان

  • انصارقلی پور
  • سلام سید جان
    حق داری دلتنگ کربلا بشی ...
    من ندیده و نرفته میسوزم،حق داری...
    وب جدیدت عالیه،  خیلی حال داد
    پاسخ:
    سلام داداش خوبی
    ایشالا میری و بقول سید قاسم پودر میشی. که بایدم بشی
    فعلا کربلا بمونه، ایشالا جنوب با همیم به لطف خدا
    قربانت. فعلا این وبم خیلی بهتره و مخوش دست تره
    سلام علیکم
    با مطالب جدید به روزم و منتطر نظرات ارزشمند شما
    یاعلی...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی ممنون از اطلاع شما
    حتما خدمت میرسم.
    یاعلی

    در علقمه

    فاطمه را دید

    دست و پایش را

    گم کرد عباس...!


    یا زهرا - س
    پاسخ:
    سلام علیکم
    یا ساقی العطاشی کربلا
    یا ابالفضل(ع)
    سلام علیکم،
    خداقوت،
    احسنت، استفاده کردیم،
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی ممنون از حضورتون. لطف دارید
    یاعلی

    سلام برادر

    عالی نوشتی

    کلا مطالب سیاسی خیلی خوبی می نویسی من که استفاده می کنم

    یاعلی موفق باشی

    پاسخ:
    سلام علیکم خدا قوت
    خیلی ممنون نظر لطفته.
    دیگه اینطورام نیست که میگید شما
    یاعلی
  • علی حق است
  • سلام

    السلام علیک یا سلطان وفا

    یا عباس بن علی (ع)

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از کامنتتون
    یاعباس
    من که عاشق حضرت ابوالفضل هستم ایشالا بتونم زیارتش کنم.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ایشالا همین طور هم میشه
    یاحسین
  • دریچه ی احساس
  • سخت است حرفت را نفهمند،

    سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،

    حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد

    وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،

    اشتباهی هم فهمیده اند.

     

    با نوشته ای جدید آپ هستم
    منتظر حضور گرمتون[گل]

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از کامنت زیباتون
    حتما خدمتتون می رسم.
    یاعلی
  • مرصاد احمدی
  • السلام علیک یاعلمدارکربلا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از کامنتتون
    یاعباس
  • مرصاد احمدی
  • دیشب برای خاطر سقا گریستم/بردستهای پرپر آقا گریستم
    بایاحسین های دلم پا گرفته ام/وقتی به زیر خیمه ی مولا گریستم
    اشکم چکید روی غزل های تازه ام/آتش گرفت قلب غزل تا گریستم
    از صبر بی نهایت زینب دلم شکست/تا دست کم به وسعت دریا گریستم
    کم مانده بود تا زغمش کم بیاورم/دیدم تمام آینه ها را گریستم
    دختر نشست شام غریبان گرفت و گفت/شمعم،کنار غربت بابت گریستم
    زهرا هنوز داغ تو را گریه میکند/زانو زدم برابر زهرا گریستم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی ممنون بخاطر کامنت زیباتـــــــون.
    یازهرا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی