ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

ای دولت راستگویان !!! من دلواپسم

حسن روحانی


هر وقت این تصویر را می بینم به ذهنم می رسه که اگه حسن آقای روحانی در آن روز ها می گفت که مشکلات اقتصادی ما ریشه ای است و سال ها زمان برای بازسازی آن زمان نیاز داریم، یارانه ها را حذف می کنم، وضعیت بنزین را به این صورت خواهم کرد، در مباحث هسته ای این طور عمل خواهم کرد و ... باز هم مورد انتخاب مردم جمهوری اسلامی قرار می گرفت؟؟؟

البته من آدم خیلی بدبینی نیستم و ضمنا اصلا هم احمدی نژادی نیستم قابل کتمان نیست که بین این دوستانی که کاندیدا بودند احمدی نژاد را ترجیح می دادم. منتها این حرکات اخیری که در مذاکرات هسته ای صورت گرفته داره دست های پشت پرده خیلی از افراد را برای ملت ایران رو می کند. رهبری بارها اعلام کردند که دولت صرفا در موضوعات هسته ای حق مذاکرات دارد منتها می بینیم که در موضوعات مقاومت اسلامی هم دولت دارد نظر می دهد که این موضوع ارتباطی به هیئت دولت و وزیر خارجه ما ندارد و بارها حضرت آقا فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست و می بینیم در حال حاضر کاملا عهد شکنی خودشان را ثابت کرده اند و شرط پذیرفتن توافق احتمالی را بازدید از مراکز نظامی و امنیتی ایران اعلام کردند که این موضوع مشخصاً از طرف رهبری نظام اسلامی رد شده است. برای نمونه در زمانی که کشتی های نظامی و عمومی جمهوری اسلامی در تنگه باب المندب حضور داشتند وزیر خارجه ایالت متحده آمریکا با بی ادبی محض در ساعت 3 بامداد!!!! با محمد جواد ظریف تماس می گیرد و از ایران می خواهد که کشتی های خود را از این تنگه دور نماید و قول دادند که عربستان حمله های خود را به یمن متوقف نماید، نظامی های عزیز از انجام این کار امتنا ورزیدند منتها فشار دولت و شخص آقای روحانی موجب شد که بپذیرند که این عمل را انجام دهند منتها هیچ حمله ای از سمت عربستان متوقف نگردد.... دشمن بد عهد!!!!

زمانی که دشمن یکی از شروط اصلی خود را لیست دانشمندان و مصاحبه ( بازجویی ) از آنان اعلام می دارد نشان از این است که کاسه زیر نیم کاسه است و تجربه مصاحبه با دانشمندان عراقی این را نشان می دهد که تک تک این افراد در طول حضور آمریکا در عراق مورد بازداشت و ترور قرار گرفتند. در سال 1381 و زمانیکه دکتر حسن روحانی دبیر شورای امنیت ملی بودند لیست 15 نفر از دانشمندان هسته ای را به غرب دادند که ثمره این لیست ترور شهیدان علی محمدی، رضایی نژاد، احمدی روشن، شهریاری و قشقایی می باشند در زمان دکتر علی لاریجانی در دبیری شورا یک نفر از دانشمندان به غرب معرفی و مصاحبه شدند در زمان دکتر سعید جلیلی با توجه به درخواست های مکرر غرب هیچ دانشمندی جهت مصاحبه به غرب معرفی نگردید و دشمن پر رو به تعبیر رهبری لیست 23 نفره و اخیرا 15 نفره را جهت مصاحبه که زمینه ساز ترور و کشتار است به دولت معرفی کرده است و این مجموعه اقدامات دشمنان و غربی حجت را بر تمامی ایرانی تمام کرده منتها اصرار دولت بر توافق به هر قیمت را نمی فهمیم.


حسن آقا


و این کلام مضحک جناب رئیس جمهور که آّب و محیط زیست را منوط به اجرای توافق معرفی می نماید بسیار شرم آور است حتی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این روز ها که رابطه خوبی با دولت جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی برقرار کرده است اعلام کرده سهم تحریم ها در مشکلات اقتصادی ما 30 درصد است و بقیه به همت دستگاه ها است و حرف آخر را علامه جوادی آملی فرمودند که اقتصاد مقاومتی فرموده حضرت آقا، عرضه اجرا می خواهد. فقط یک نکته را خطاب به رئیس دولت عرض کنم که خیلی داری فضا را مبهم می کنی و سرنوشت خیلی ها که در این انقلاب عزیز تر از شما بود بسیار بد تر از دشمنان ما گردید. ما می خواهیم شما همیشه عزیز ایران اسلامی باشید.

  • سید هادی حسینی

نظرات  (۲)

سلام، مطلب جالب و روشنی بود،
سید جان ، انسانهای خبیثی بر کرسی قدرت نشسته اند،
منتهی همه باساختار و افکار اشخاص سیاسی کشور آشناهستند،
به مسئولین خرده نگیر، اونا دقیقا دارن به هدفشون فکر و برای رسیدن به اون تلاش می کنن.
هدفشون هم تضعیف کردن نظام و بدبین کردن ملت هست،
دولت تدبیر و امید دولت حقارت  و دولت رندی و رذالت هست،
به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرد، و فقط موضوع هسته ای رو دنبال کرد، که صد در صد شکست خورده،
یادت باشه، این دولت رو کار اومد تا ابهت مولفه نظام را خرد کنه ولا غیر
بابت صفحه و متنت بهت تبریک میگم
پاسخ:
سلام برادر 
دولت همه توان و پتانسیل خود را معطوف به قضیه هسته ای کرده که یک سال پیش حضرت آقا فرمودن که خوش بین نیستم و چیزی بدست نمی آوریم. امیدوارم جناب روحانی از تاریخ عبرت بگیرند و چون خود را رئیس دولت می بینند وزنه ای در نظام جمهوری اسلامی لحاظ نکنند این کشور فقط یک امیر دارد و او هم آسید علی آقا است ولا غیر
ممنون یکی دوسالی هست که در این صفحه می نویسم داداش
  • http://naghleghol.ir/

  • باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

     برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

    باتشکرمدیریت نقل قول

     


    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر از محبتتون
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی