ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

اگر روزی داعش غلطی بکند ....

اگر داعش غلطی بکند ...


البته اطمینان داریم که داعش که سهله کشورهای بزرگ غرب و شرق هم این خبط بزرگ رو انجام نمیدن چون با این اقدام طوری نابود خواهند شد که گویی هرگز وجود خارجی نداشتند.

عمویی با دم شیر بازی نکن

داعش

 

داعش،عمویی با دم شیر بازی نکن
برگردباباجون،انقده لجبازی نکن
ایندفعه فرق میکنه نزار بشیم وارد کار
صحبت از کرب وبلاس،گوش بده خاک بازی نکن
تو که هیچی،برو به شمر ویزید بگو بیان...
برو بچه،با بزرگتر از خودت،بازی نکن
ما اگه بیایم تو کار ،باید دوپا قرض بگیری
بدو بابا،بدو،واسه ما جوسازی نکن
شنیدم گفتی می خوای به ایرانم سر بزنی!
خندیدیم،بسه دیگه،زیادی فیلم بازی نکن
خلاصه تا وقت داری فرارکن و اونجا نمون
خشم ما حیدریه،فرماندمون سید علی
عمویی با دم شیر بازی نکن...

 

در بحث داعش و گروه های سلفی و تکفیری که در عراق وسوریه جولان می دهند و ارتباط آنها با اسرائیل و آمریکا و رژیم نــــــــــــــجس سعودی اظهر من الشمس است هیچ کاری نداریم حرف من در خصوص حماقت و ابلهی این افرادی است که به عضویت این گروه در می آیند تا با این اقدامات یعنی بریدن سر انسان های بی گناه و مظلوم چه شیعه و چه سنی و چه مسیحی، هتک حرمت زنان مسلمان، آتش کشیدن خانه ها و بیمارستان ها و ... موجب تقرب به خداوند باری تعالی شوند.

منتها این شعر طنزی که نوشتم شاید طنز به نظر بیاد منتها کامــــلا جدی هست و من می خوام از این انسان هایی که از نسل شمر و یزید حرام زاده هستند فکر هتک حرمت عتبات عالیات و حمله به ایران را به گور ببرند و در صورتی که چنین حماقتی از این افراد سر بزند کاری با آنان خواهیم کرد که حتی لاشخواران بیابان ها هم از خوردن جسد کثیف آنان خودداری کنند. شما در عراق با یه قاسم سلیمانی درگیر شدید و عرصه را باختید سید علی در ایران هزاران هزار قاسم سلیمانی دارد.

 

اذا جاء نصر الله و الفتح ...

میلاد منجی

امام زمان من

 

امام خامنه ای:امروز وجود مقدس حضرت حجت(عج)در میان انسان های روی زمین، منبع برکت، منبع علم، منبع درخشندگی، زیبایی و همه خیرات است. میلاد منجی گرامی.

امام مهربانی

امام مهربانی

سال ها همین طور با سرعت مهارناشدنی در حال گذر هست و طرحی را که در سال 1342 امام خمینی (قدس سره) به مرحله اجرا در آوردند و در بهمن 1357 به نتیجه رساندند حالا 36ساله شده و این روزها مجالی پیش آمده تا بیشتر با روحیات و خلقیات بنیانگذار کبیر و رئوف انقلاب اسلامی ایران آشنا شویم و عامل رفع ظلمات و عقب ماندگی سیاسی و معنوی خود را بیشتر درک کنیم.

البته منظور من از آشنایی که عرض کردم آشنایی با زوایای زندگی آن بزرگوار هست نه آنچرایی که صدا و سیمای ما سال هاست و بیش از 1000 مرتبه آن را نمایش داده و می دهد. منتها در این روزها نکته ای بیشتر مد نظر همه دلسوزان انقلاب اسلامی است که باید سر لوحه اقدامات عملی و نظری مسئولان محترم جمهوری اسلامی قرار گیرد اقتدارگرایی و صلابت حضرت امام خمینی در برخورد با جهان چه شرق و چه غرب در مناسبات سیاسی و نظامی و فرهنگی و نه در همه مناسبات بوده است. نکته و حلقه مفقوده ای که امروزه تبدیل به مصلحت گرایی و مصلحت اندیشی شده و جمع های خود را که در آن به مصلحت خود و پست خود می اندیشند نه مصلحت انقلاب، را جمع عقـــــــلا می نامند یعنی با جمعی نادان( ملت ) مواجه هستند که این افراد عقلای جمع هستند. این یعنی خود برتر بینی، در حالیکه امام این گونه نبود ورهبری عالی قدر و فرزانه انقلاب هم این گونه نیست و مردم را به عنوان بازوان اصلی و محرک این نظام می دانند و معتقد به ستون و تیرچه بلوک نیستند.

در روزگاری که ایران در بدترین شرایط اقتصادی و سیاسی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بود امام (ره) فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. در حالیکه دولت فخیمه تدبیر و امید و دستگاه کریم دیپلماسی در فکر پرداخت خسارت به دولت بریتانیا هستند تا مبادا موجب ناراحتی دول غربی شویم. در این یادداشتم هم اصلا و ابدا نمی خواهم در رابطه با مسائل هسته ای و مذاکرات و توافقات!!! حرفی به میان آورم چون حرف زیاده منتها کو گوش دلسوز نظام؟؟؟؟؟!!!!

امام عادت نداشتند کار های خوب را نفی کنند و عامل اجرای این کار ها را متهم کنند!!!

امام عادت نداشتند ملت را برچسب دروغگویی بزنند به خاطر 45500 تومان!!!

امام عادت نداشتند منتقدان خود را بی سواد وبدون شناسنامه بخوانند!!!

امام عادت نداشتند خلاف مذاکرات انجام گفته با کشور های دیگر را به مردم منتقل کنند!!!

امام عادت نداشتند در رابطه بامنافع کشور مذاکره کنند!!!

امام عادت نداشتند استقلال کشور را خدشه دار نمایند تا جایی که پای ثابت سخنان رهبری باشد!!

کلا امام عادت نداشتند اقدامی علیه خواست مــــــــــردم انجام دهند ولی در عوض:

« عادت داشتند در دهن آن کسی که بر خلاف خواست مردم و انقلاب و استقلال کشورعمل می کند بزنند»

 

روح مرجع عالیقدرمان با حسین بن علی (ع) همنشین وشاد انشاء الله. و سایه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای هم تا ظهور حضرت حجت (عج) بر سر این ملت مسلم مستدام باشد انشاء الله.

«اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم»

بـــــــــیا

آجرک الله یا مولا

این روزها مسخره کردن نام شما شده است

سوژه ای برا عـــــــــــکاسان!

پس، آقا بیا تا زندگی ام معـــــــنا بگیرد.

 

"انتظار فرج از نیمه خرداد کشم"