ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

بازگشت بعد از ســــــه ماه

سلام علیکم

سال نو همه همسنگران و دوستان عزیز فاطمی و مبارک باشه انشاء الله

من تقریبا بیش از 3 ماه هست که مطالب وبلاگم رو بروز نکردم و دوستانی که از نزدیک با بنده آشنایی دارند دلیل این کار را به خوبی می دانند انشاء الله بنا دارم که من بعد بتونم مطالب ناقص خودم رو در این وبلاگ بطور منظم تر بارگذاری کنم.

التماس دعای خیر ـــــ یاعلی

  • سید هادی حسینی

نظرات  (۱۲)

سلام علیکم مومن
ایشاالله که خیر است نبودتان
منتظریم مومن
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
شکر خدا خیـــــــلی خیر بود 
حتما خدمت میرسم التماس دعا
سلام سید! 

برای یه مریض دعا کن خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنین
پاسخ:
سلام علیکم
اللهم اشف کل مریض بحق زهرا
خدمت میرسم
یاعلی
سلام سید . . .
ان شاالله خدا بهت خیر دنیوی و اخروی بده...
التماس دعا ...یاعلی
پاسخ:
سلام برادر
زنده باشید
التماس دعا
موفق باشید
پاسخ:
سلام علیکم
متشکر از حضورتون
التماس دعا
سلام ببخشید من همون ساقی میم هستم 
اسم کاربریم عوض شده 

ممنون سر زدین ، لینکتون کردم با افتخار ... فقط نمی دونستم با چه اسمی نوشتم سید خدا ! 
بگین با چه اسمی تا عوضش کنم ... 
پاسخ:
سلام علیکم
عجب پس این طور!!
شما هم با نام وبتون لینک شدید.
متشکر از حضورنون
یاعلی
سلام
انشاالله
منتظریم
یاعلی
پاسخ:
یاعلی

سلام 

ان شاءالله سال پر خیر و برکتی داشته باشید 

موفق باشید 


پاسخ:
سلام علیکم
تشکر از لطفتتون
یاعلی
اوههو اهههووو. سلام. نبودی که نبودی. ایشالا کوفتت بشه دیگه نری مگه اینکه منم مییامم. حالا مگه مریضی مطالب ناقص بار میذاری؟کامل بذار خو. ای بابا 
پاسخ:
سلام چطوری؟
ظاهرا عصاب مصاب (بقول یکی) نداریا!!!
برو استراحت کن خوب شی
سلام علیکم.
التماس دعای خیر در این ایام نورانی.
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
محتاجیم به دعا
پاسخ:
سلام علیکم
خدمت میرسم
یاعلی
سلام 
با مطلب جدیدی به روزم خوشحال نظرتونو بگین 
پاسخ:
سلام علیکم
خدمت میرسم
سلام

خوش اومدید ...
پاسخ:
سلام علیکم
بسیار متشکرم
یاعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی