ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

خداحافظ مرد خستگی ناپذیر* سلام بر تدبیر

 سلام خدمت دوستان خوبم

بالاخره هشت سال دوندگی و تلاش های (البته به همراه ضعف های غیرقابل انکار) سخت کوشانانه(نمی دونم کلمه درستیه یا نه) دکتر محمود احمدی نژاد امروز به پایان می رسد و ایشان باید با ساختمان پاستور خداحافظی نمایند این دو دوره ای که ایشون رئیس قوه مجریه بودند طبیعتا با ضعف هایی همراه بود که ولی امر مسلمین در تبیین ویژگی های رئیس جمهور آینده فرموده بودند که نباید این ضعف ها رو داشته باشند. منتها این روز ها در خبرگزاری و روزنامه ها برخی عناوین وجود دارد که انصافا کمال نامردی و ناجوانمردی است در حق کسی که حقاً تلاش کرد و پروژه های سنگینی برای پیشرفت ایران اسلامی و عدم وابستگی به کشور های بیگانه را به اتمام رساند و متاسفم برای کسانیکه روزنامه اطلاعات را به دست می گیرند و بجای شعار " شاه رفت " شعار " احمدی نژاد رفت " را استفاده می کنند. بالاخره ایشون فردی هستند که بدون هیچ ترسی از استکبار جهانی در صحن سازمان ملل و نه برای یکبار، بار ها و بارها انتقاد کردند و دیپلماسی جهانی آنان را به چالش کشیدند. و به نظر من دانشجو کم سواد اصلا و ابدا منصفانه نیست از مردی که 8 سال تمام و بدون استراحت تلاش مجاهدانه داشته این گونه خداحافظی نمود. البته در ابتدای یادداشتم نوشتم که منکر خطاهای ایشان نمی شوم چون معتقد به این مسئله هستیم که هر انسان طبیعتا خطاهایی دارد و ایشان هم در مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و اعضای نزدیک در دفتر و دولت ایشان بعضاً اشتباهاتی رخ داد که دل دوستداران و دلسوختگان نظام را بدرد آورد و ثمره تلاش های این مرد را کمرنگ نمود. باید از محمود احمدی نژاد قدردانی ویژه شود و نه در قاب عکس و در قالب همایش، بلکه باید تلاش ها و عرصه های فعالیت ایشان و دولتشان برای مردم عزیز ایران تبیین گردد.

و البته پایان دولت محمود احمدی نژاد همزمان با آغاز فعالیت دولت یازدهم و دکتر حسن روحانی می باشدکه جادارد مسائلی را مطرح نمایم. انتظاری که از دولت یازدهم و به ویژه از رئیس جمهور منتخب می رود این است که در چارچوب قانون عمل کند و نگذارد کلام حضرت آقا بعنوان ولی امر مسلمین جهان روی زمین بماند و تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رنج کشیده جمهوری اسلامی انجام دهد و نشان دهد که می تواند عمل کننده به شعار های تبلیغاتی انتخاباتی خود باشد و در عرصه بین الملل با همان تزی که حضرت امام (ره) و حضرت آقا دارند قدم بردارد و نگذارد شرایط به 8 سال پیش رود و ما در استکبار جهانی دست به سینه بایستیم. و بنطرم آقای روحانی می دادند و اگر نمی دادند بدانند که ملت ایران حاضر است یک لقمه نان را 75 میلیونی بخورد منتها زیر بار حرف زور استکبار نرود تا بتواند نقش کلیدی و حساس خود را در جهان اسلام امروز ایفا کند. 

و نکته پایانی من هم به کشورهای بیگانه و استکبار جهانی ازتباط دارد که فکر خامی که برای دولت جدید در سر دارند را بیرون کنند چون در نظام مقدس جمهوری اسلامی رئیس جمهور مجری قانونی است که از طرف مجلس شورای اسلامی تدوین و از فیلتر شورای نگهبان قانون اساسی می گذرد و سیاست نظام همان سیاست دولت است.

یاعلی جان ها فدای سید علی