ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

هنو جا شکرش باقیه ...

جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان یکی از اعضای سازمان ملل متحد موظف به اجرا و پیاده‌سازی پروتکل تشریفات و آداب دیپلماتیک است. یکی از اصول ابتدایی و اساسی قواعد تشریفات و آداب دیپلماتیک در سفرهای خارجی، توجه به فرهنگ و رسوم کشور میزبان و به طور کلی طرف مقابل است؛ یعنی این یک عرف بین‌المللی است که رسوم و آداب فرهنگی کشور میزبان که ممکن است مغایرت گسترده‌ای با بافت فرهنگی فرد مدعو داشته باشد، باید توسط دیپلمات مهمان رعایت شود.

با روی کار آمدن دولت کریمه و فخیمه یازدهم و شعار توسعه سیاسی، علی الظاهر این بیماری خطرناک به سایر قوا هم کشیده شده و مسئولین ما جهت برقراری ارتباط با مسئولین و هیئت های دیپلماتیک سایر کشورها همه ارزش های دینی و فرهنگی ما زیر پا قرار می دهند و هرگز به رفتارهای نامتعارف فرهنگی و شرعی میهمانان ما عکس العملی نشان نداده و ظاهرا این مسئله برایشان کاملا عادی و معمولی شده است.

پارلمان اروپا

پارلمان اروپا 2

آخرین نمونه از این مساله عجیب و ناراحت کننده، روز گذشته و در جریان حضور جمعی از اعضای پارلمان اروپا در ایران رخ داد. پوشش بسیار عجیب نماینده پارلمان اروپا (ساپورت !!! ) در این دیدار که فارغ از دهن‌کجی و بی‌توجهی کامل به قانون حجاب در ایران، رسما یک لباس غیررسمی و راحتی محسوب می‌شود و به هیچ عنوان جایگاهی در رسوم و آداب دیپلماتیک ندارد، نگاه بسیاری از ناظرین را به خود جلب کرد. و جالب تر اینکه رئیس قوه مقننه ما که تربیت شده بیت یک مرجع تقلید دینی است و رئیس کمیسیون امنیت ملی ما کوچکترین اعتراضی به این مسئله نکردند.

شهید دست بسته

بازم با خودم میگم هنوزم جا شکرش باقیه. و حرفم به این تن خسته است که بعد از سی سال برگشته و نحوه اومدنش هم برامون درس آموز و عبــــــــــرت آموز هست، ای کاش شما بودید تا آقامون تنها نباشه که اینا فعلی ادعای عمار برای سیدمون نباشن.

  • سید هادی حسینی

نظرات  (۴)

سلام  دیگه ادم نمیدونه چی بگه ..... 
خدا زودتر اقا رو برسونه ان شالله .... 

پاسخ:
سلام
دقیقا صحیح می فرمایید.
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
  • زائر بارانی
  • سلام علیکم.
    ان شاءالله شرمنده خون شهدا نشیم!

    أَیْنَ الْمُدَّخَرُ لِتَجْدیدِ الْفَرائِضِ وَالسُّنَنِ؟ أَیْنَ الْمُتَخَیَّرُ لِإِعادَةِ الْمِلَّةِ وَالشَّریعَةِ؟ أَیْنَ الْمُؤَمَّلُ لِإِحْیاءِ الْکِتابِ وَ حُدُودِهِ؟


    التماس دعای فرج

    پاسخ:
    سلام علیکم
    انشاء الله به حق حضرت زهرا (س)
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ریحانه زهرا کیان
  • سلام 
    ممنون از وب خوبتون.
    به ما هم سر بزنید.
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون از حضورتون
    حتما خدمت میرسم
  • ریحانه زهرا کیان
  • خدا تیکه تیکه کنه هرکیو که عزت ایرانو خدشه دار میکنه.
    گرچه این جور افراد ضعیف تر از اونن که موفق بشن عزت ملت بزرگ ایران رو زیر سوال ببرن...
    اما بنظرم ما هم نباید ساکت بمونیم...
    پاسخ:
    اینجور؟؟!!!! انشاء الله با بصیرت و درایت مردم عزیز ایران اسلامی و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری کوچکترین خطری جمهوری اسلامی را تهدید نمی کنه
    یاعلی مدد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی