ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

دلخوشم من به محالات رضــــــا

به بهانه دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج (ع)


دلخوشم من به محالات رضا


مولای من! تو را امام غریب می ‌نامند، می ‌دانم بد میزبانی بودند و در مهمان ‌نوازی وفا نکردند.

مولای من! بعد از گذشت روزگار، حال تو میزبان ما هستی؛ تو میزبان گریه‌ها و نیازها؛ غم‌ها و دلتنگی ‌های ما هستی. 
تو که غریبی را احساس کرده‌ای! حال غریبه‌ها به آستان کرم تو چشم دوخته‌اند و به دستان پر مهرت توسل کرده‌اند.

مولای من! می ‌خواهم از زائرانی بگویم که جاده به جاده و شهر به شهر گذشته ‌اند تا نفسی مهمان شوند و از می عشق تو بنوشند.

مولای من! می خواهم از سنگ فرش آستان مقدّست بگویم که سجده ‌گاه قدوم مهمانانت شده است؛ از کبوتران عاشقی که گرداگرد حرم پاک تو می ‌چرخند و تو را طواف می ‌کنند؛ از نسیم بگویم که بیرق گنبدت را بوسه ‌باران می کند و عطر دلربای تو و اشک تمنای زائرانت را به اوج افلاک می برد.

مولای من! می ‌خواهم از آسمان بگویم که هر روز نه، هر ساعت نه، هر لحظه و ثانیه از تو جان می ‌گیرد و در پیشگاه شکوه تو جان می ‌دهد.

ای آفتاب مهربانی! می ‌خواهم از خورشید بگویم که هر طلوع با انوار خود به پنجره فولاد تو چنگ می ‌زند و از ضریح تو نور می ‌گیرد.

ای حجت خدا ! خوش به حال جاده که از قدوم زائرانت بغض تنهایی خود را می ‌شکند و خاک پایشان را به سینه زخم‌آلود خود می ‌زند که عمری است از طواف تو جا مانده است. 
خوش به حال رواق‌ها، درها و دیوارهایی که از نفس مهمانانت پِر می ‌گیرند و به ضریح پاک تو می ‌رسند. خوش به حال مناره ‌ها وکاشی ‌ها!

این شعرو تقدیم میکنم به همه ی عاشقان امام رضا که دوست دارن تو حرم آقا علی ابن موسی الرضا باشن:

قد هزار تا آسمون کبوتراتو دوس دارم، وقتی میام امام رضا سوقاتی گندم میارم/ وقتی میام به مشهدت داغ دلم تازه میشه، دلم میره کرببلا غصه بی اندازه میشه/ تنگ میشه تا دلم برات عکس حرم رو می گیرم، تو خیالم میام پیشت کنار گنبد می شینم/ دنیا بدون مشهدت از خونمون کوچک تره، وا نمیشه دلم آقا با صد هزارتا پنجره/ بس که به مشهد اومدم جاده ها باهام رفیق شدن، چرا نمی رسم به تو ثانیه ها دقیق شدن/ دلم برای صحن تو نگاه بکن پر می زنه، این دفعه که من اومدم نگو که وقت رفتنه/ امید دارم که من بیام دوباره پاکم بکنی، تو صحن اسماعیل طلا یه گوشه خاکم بکنی...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ ن:


دلم حرم می خواهد


با اینکه هنوز یک ماه هم از زیارت ولی نعمتم نمی گذره منتها دلم نظاره ایوون طلا رو طلب می کنه. 

آقاجون بطلب که خیلی دیره

  • سید هادی حسینی

نظرات  (۳۶)

سلام
ممنونم: کی میگه امام رضا غریبه غریب حسین و خاندانشه ما که خاک بارگاه امام رضارو سرمه چشمانمون میکنیم تا بشوره غبارغم و از چشم دلمون و التیام بده زخم سینه ی پر دردمونو نسیم...

پاسخ:
سلام
تشکر از حضور و نظر خوبتون
یاعلی
سلام
ممنون از مطلب بسیار زیباتون.
پاسخ:
سلام علیکم
زنده باشید لطف دارین
سلام مومن.جزاکم الله خیرا

به به...سپاس بابت شعر...

ان شاء الله باز هم میری مشهد امام رضا و برات کربلا را میگیری برادر...

بیا حالا یه زنگ بزن به آقا، یه کم دلت باز بشه..برای ما هم دعا کن
05132003334

عاقبتتون به خیر
یا علی
پاسخ:
سلام بر زرمنده
ایشالا و ایشالا کربلا با مهدب فاطمه (عج)
اره دیگه زمانی که برات سفر مشهد نداریم دلمون به همین شماره خوشه.
یاعلی مدد
سلام مومن.جزاکم الله خیرا

به به...سپاس بابت شعر...

ان شاء الله باز هم میری مشهد امام رضا و برات کربلا را میگیری برادر...

بیا حالا یه زنگ بزن به آقا، یه کم دلت باز بشه..برای ما هم دعا کن
05132003334

عاقبتتون به خیر
یا علی
پاسخ:
سلام بر زرمنده
ایشالا و ایشالا کربلا با مهدب فاطمه (عج)
اره دیگه زمانی که برات سفر مشهد نداریم دلمون به همین شماره خوشه.
یاعلی مدد
  • علی ابراهیمی
  • من دلم حرم میخواهد...........
    التماس دعا.
    پاسخ:
    محتاجیم به دعایتان

    دلخوشم به محالات رضا(ع) 

    دلمون هوایی بود هوایی تر شد 


    دلتنگی تون برای آقا مستدام 

    التماس دعا 

    پاسخ:
    سلام علیکم
    آره والا. مطلبشم هم یهویی به ذهنم اومد. 
    سلام علیکم
    زیبا بود
    ان شاالله مجددا قسمتتون شه

    مرا طلای گنبد تو بی قرار می‌کند

    کسی مرا به دوش ابرها سوار می‌کند 

    خیال می‌کند که دیدن تو قسمتش شده 

    همین کسی که دارد از خودش فرار می‌کند


    دعا کنید آقا ما رو هم بطلبند
    یا غریب الغربا...







    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر از شعر زیباتون
    التماس دعا
    با دغدغه ی خرید نوشت افزار به روزم
    یا علی...
    پاسخ:
    سلام 
    خدمت میرسم
    یاعلی
    سلام
    خوش بحال اونایی ک الان مشهدن!
    واس ماام دعا کنید
    راستی شما چرا توی وب من فقط ی نظر میذاری؟
    پاسخ:
    سلام 
    مثه شما اقدام می کنم سراسری نظر می ذارم.
    یاعلی
     شمع جمع شاپرکهایی رضا

    ای کلید ساده مشکل گشا
    آن گل زیبا گل خوشبو تویی
    ای رضا جان، ضامن آهو تویی
    با نگاهت چون کبوتر کن، مرا
    تا بگیرم اوج، خوشحال و رها

    پایدار باشید....

    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر از حضورتون
  • @کربلائی @ .....
  • سلام
    ممنون از مطلب زیباتون....خیلی وقته دلم دچار حسه عجیبه...تاحالا بیستوچندسالی که ازخداعمر گرفتم یک بارونم هشت سالگی رفتم امام رضا....برام دعاکنید خیلی دلم پابوس آقارو میخواد....
    التماس دعا
    پاسخ:
    ایشالا روزی تون بشه به همین زودی یعنی تولد آقا امام رضا و ایوان طلا.
    التماس دعا
    سلام علیکم.
    شما یک ماهه اینقدر دلتنگ و بی تاب شده اید، من که یک سال است در حسرت زیارتم چه کنم؟....
    دعا کنید روزی مان شود به زودی-که دل بیش از این تاب ندارد-....

    یا حق.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بالاخره دله دیگه. 
    انشاء الله
    سلام وب جالب داری اگه به منم سربزنی ونظر تخصصیتونو بذارین ممنون میشم.
    پاسخ:
    سلام خدمت میرسم
    یاعلی
  • انصارقلی پور
  • سلام
    اره واقعا" ...من دلم حرم می خواهد...
    برنامه داشتم برم اما فعلا" که نشد!!!
    پاسخ:
    ایشالا قسمتت میشه به زودی زود
  • انصارقلی پور
  • سلام
    بروزمااااااااااااااااااااااااااا
    بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    نظررررررررررر بذارررررررررررر
    پاسخ:
    باشه آقا خدا شفات بده با این دعوت کردنت داداش
    ههههه
  • طلبـــــه جوانـــــــــــ
  • سلام دوست من
    ممنون از اطلاع رسانیتون بابت مطلب جدید
    ان شاء الله خود حضرت رضا علیه السلام شفیعتون بشن روز محشر
    راستی یه بخش جدید هم برای زیارت نیابتی امام رضا علیه السلام گذاشتیم
    دوست داشتین سری بزنید
    www.talabejavan.ir
    پاسخ:
    سلام بر دوست عزیزمان
    تشکر از حضورت
    خدمت میرسم و استفاده می کنیم
    یاعلی
  • خـــــادم الرضــــا
  • سلام

    اینقدر قوی و قشنگ می نویسید که دیگه جایی برای حرف زدن باقی نمیذاره!
    قلمتان مستدام

    به روزم+
    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف دارید
    خدمت میرسم
    *بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



    ســــلام عـــــــــلیکم





    با مطــــــلـــــب  (بزرگداشت احمد بن موسی کاظم (شاهچراغ))روزم





    تشکر و قدردانی تقدیم به شما دوستان  و بزرگواران

    و همچنان منتظرنظرات ارزشمندتان هستیم


    موفق باشید



    یا علی

    پاسخ:
    سلام علیکم
    خدمت میرسم
    التماس دعا
    السلام علیک یا امام الرئوف...
    با سلام
    با مطلب جدید
    اسلام و انتخاب محل سکونت، بخش نخست
    به روزم
    منتظر نظرات سازنده شما هستم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خدمت میرسم 
    التماس دعا
    به نام خدا .بالاخره امام رضا من را هم طلبید و روز تولدش دست بوس ه ضریحش هستم.فکر میکنم این اولین بار در عمر چند صد ساله ام است که دارم مستقیم صحبت میکنم و اصلا قصد گیج کردن شما را ندارم.کما اینکه اشاره ای هم به محاسبه ی سنّ خود از عالم ضرع تا به الان نمیکنم که به چند صد سال زمینی و غیر زمینی میکشد و اصلا محاسبه ی این چیزها بیشتر آدم را گیج میکند و اصلا جای باز کردن بحث نیست.و اگر برایتان جای سوال است که چرا دارم پراکنده گویی میکنم  و یک نفس حرف می زنم ،در جوابتان یک راه حل ارائه میدهم.میتوانید از همین سطر صفحه ی وبلاگم را ببندید و بروید توی گوگل کلمه ای را بنویسید که به مزاجتان خوشایند است تا یک ردیف جملات اتو کشیده و کارت پستالی برایتان بیاورد که هم کِیفور شوید و هم مجبور به تحمل فکر گیجه های من نباشید...
    اگر هنوز دارید نوشته هایم را میخوانید نشان میدهد از اولین تله ی من جان سالم به در برده اید پس اگر هنوز این سوال را دارید که چرا دارم پراکنده مینویسم باید بگویم ناشی از بداهه نویسی هایم هست.راستش را بخواهید نوشتن ناشی از ضمیر ناخوداگاه انسان (("تاکید میکنم " "انسان" ))است.ما هم که خودمان را یک انسان دو پا میدانیم که چیزی فراتر از صرفا آدم بودن و روزمرگی کردن را توی مغزش می چرخاند و به فرض محال که این ادعا درست باشد، باید بگویم موضوعِ زیر مغزی که باعث این پراکنده گویی بی مورد شده چیزی نیست جز"چالش آب یخ".بله درست خواندید.موضوع جذابی که این روزها عجیب باب دندان شده برای کسانی که شاید از فراموش شدن میترسند. ..
    با احترام دعوتید به مصاحبه ی بنده ی سر و پا تقصیر با جناب "چالش سطل آب یخ"...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    جالب نوشتید
    تشکر
    ممنون از نوشته ی زیبا و بجا تون.تولد آقا من حرمش هستم.ان شا الله لیاقت داشته باشیم نایب و زیاره همه باشیم.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    الـــــــــــــــــتماس دعای ویژه
    دلخوشم من به محالات رضا...
    سلام به روزم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خدمت میرسم

    سلام ببخشید که اسپم دادم
    یه هدیه ویژه برای کاربران بیان وجود داره اونم به مناسبت تولد امام رضا، جایزش هم ایناست:

    برای یک نفر: طراحی کامل یک قالب وبلاگ بیان

    برای پنج نفر: یک قالب اختصاصی

    برای سه: نفر ویرایش قالب


    اگه دوست داشتی شرکت کنی، کافیه توی این مطلب ( http://m-nazari.ir/post/gift-for-bayan-users ) یه دیدگاه با شرایط ذکر شده بنویسی... دوست داشتی میتونی به اشتراک هم بزاری تا دوستان هم استفاده کنند.

    آقا سلام از چه جوابم نمی دهی؟
    عمریست دلم گرفته برای صدایتان ...

    اللهم ارزقنا حــــرم
    پاسخ:
    انشاء الله
  • بسیجی فدایی رهبر
  • سلام داداش
    دلم بدجور هوای پنجره فولاد رضا رو کرده با چشم اشکبارم مینویسم انشالله قسمت تمام آرزومندان بشه قسمت منه بی لایقم بشه.
    الهی آمییییییییین
    الهی من فدا بوم شه خار آقا ره            یاره با وفا ره       شه امام رضا ره
    اته خله گندم بخریمه هاکنی اشاره        تا هادم دباره      من ته کوترهاره   
    ته مهربون یا آقا                                مره بیامو یاد       دباره مه دل پر بزو تا پنجره فولاد
    ته که خور داینی آقا                           مه آرزو اینه        گوهر بوم با دو رکعت نماز گوهرشاد
    بوم ته نوم قربون                               چی دارنه آوازه    کی بونه بیم مشهد
    مه جان بوه تازه                                ته حرمه آقا        من بزنم سازه
    پاسخ:
    سلام داداش
    آی گفــــــــــــــــــــــتی
    التماس دعا
  • لایتنــــــــاهی ...
  • سلام علیکم
    ببخشید که این قدر با تاخیر جواب دادم. این مدت به وبلاگم سرنمی‌زدم
    "هم‌سنگر" شدید :)
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خواهش می کنم. لطف دارید
    شما هم با افتخار لینک شدید
    یاعلی
    سلام 

    غمگین مباش: اگر گناه کرده ای توبه کن، اگر بد کرده ای استغفار کن، اگر اشتباه کرده ای اصلاحش کن، زیرا رحمت بی پایان است و دروازه باز و توبه پذیرفته شده.

    متشکرم از پستای خوب ونظراتتون 

    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر از لطفتون
    زنده باشید
    یاعلی

    سلام

    بزرگترا یادم دادن یه راه ساده...

    راه ورود قلب تو باب الجواده...

    دوباره دل هوای گنبد رضا میکند...من امسال حاجتمو از آقا گرفتم...

    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر از حضورتون و کامنت زیباتون
    التماس دعا

    در هنگام نیایش

    به آنچه خدا به شما نداده ، فکر نکنید ...

    به نعمت های بیشماری فکر کنید که ...

    خـــــــــدا ...............

    بدون نیایش به شما بخشیده است ...!!!

    التماس دعا

    بروزیم

    پاسخ:
    سلام علیکم
    نکته جالب توجهی بود.
    خدمت میرسم
    سلام
     یادت....
    ...........هست



    ....

    http://taknevisi.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ظاهرا باس خدمت برسیم؟ چشم
    با این که شاید دو هفته هم از زیارت شما برایم  نگذشته،
    ولی انگار بیشتر دلم در دوباره دیدنتان بیتاب است...
    چقــــدر دوستتان دارم آقا


    من و حرمتـــــــ...آقا چه خوبـــــ می گذرد...
    پاسخ:
    اللهم ارزقنا توفیق الزیارة ...
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    میلاد امام رئوف بر شما بزرگوار مبارک
    عیدی شما از امام رضا علیه السلام :
    « سُئِلَ الرِّضا(علیه السلام) عَنِ السِّفْلَةِ فَقالَ(علیه السلام):مَنْ کانَ لَهُ شَىْءٌ یُلْهیهِ عَنِ اللّهِ ».
    از امام رضا(علیه السلام) سؤال شد:
     سفله کیست؟
    فرمود: آن که چیزى دارد که از [یاد] خدا بازش دارد.
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ایام بر شما هم مبارکباد.
    التماس دعا
    صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا

    سلام
    تبریک ...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر بابت حضورتون.
    تبریک ویژه خدمت شما.
    سلام میلاد امام رضا مبارک
    پاسخ:
    سلام همچنین تبریک بر شما
    سلام منتظر المهدی (عج)

    هنر هفتمم آرزوست ...

    جدیدترین مقاله پیرامون اوضاع فعلی هنر هفتم ، منتظر شنیدن رهیافت های شما هستیم. .
    یا زهرا
    http://nishtar.ir/

    پاسخ:
    سلام علیکم برادر
    تشکر از دعوتتون. خدمت میرسم.
    سلام بزرگوار..

    وب معنوی و خوبی دارین..

    من تازه از زیارت امام رضا برگشتم..

    و نایب الزیارت همه بودم...

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر از حضورتون
    به به چه سعادتی. تشکر از لطفتان
    خدمت میرسم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی