ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

مسافر آقــــــــام

امام رضا واسم بسه


همین نیم ساعت پیش یهــــــــــــو هماهنگ شد برم مشهد مقدس و قراره تا نیم ساعت دیگه هم حرکت کنم. نمی دونم شب قدر بر من چه گذشت که به این زودی مشهد نصیبم شد. ولی خدایی این روزا زیارت ولی نعتمون یه مزه دیگه داره. جای همه دوستان رو خالی می کنم و به یادتون خواهم بود. هر نیتی دارید پیش خودتون به یاد داشته باشید چون به یاد همتون زیارت خواهم کرد.


همه عاشقی من یک نفسه     *****     یه امام رضا دارم واسم بسه

  • سید هادی حسینی

نظرات  (۱۹)

أَنْتَ الْمُجِیبُ وَ أَنَا الْمُضْطَرُّ

أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
sahab.blog.ir
پاسخ:
یاعلی بن موسی الرضا (ع)

خوش به سعادتتون 

پیش امام آرامش التماس دعا 

:'( 
پاسخ:
سلام خیلی متشکر از لطفتون
التماس دعا
آقا بطلب دلم حرم می خواهد ...

التماس دعا ...
پاسخ:
سلام علیکم
انشاء الله روزی تون بشه
  • انصارقلی پور
  • سلام سید
    التماس دعا،پیشاپیش زیارت قبول و عید فطر مبارک
    بوووووورییییم مشهههههد...
    سلام بر تو که عظمت کشور ما هستی و ضامن سعادت و سربلندی ما!
    سلام بر تو و بر خانه‏ ای که قدم در آن نهادی!
    سلام بر تو و دامانی که تو را بپرورید!
    سلام بر تو و زندگیِ سراسر نورانی‏ات.
    سلام بر تو و مزاری که وعده‏گاه زیارت و التجای عاشقان است! مولا جان، امام رضا علیه‏السلام !

    پاسخ:
    سلام انصار جان
    قربانت عید تو هم مبارک باشه
    آره والا. همش یاد مشهد اردیبهشت دسته جمعی هستم اینجا
    ایشالا قسمت شه یه بار دیگه هم تو همون دسته جمع بیام برای عرض ارادت
    التماس دعا
  • پرستوی مهاجر
  • سلام
    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام علیکم
    محتاجیم ...
  • پرستوی مهاجر
  • حال ماهم الحمدلله خوبیممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    پاسخ:
    خب خدا رو شکر که شما اینـــــــقدر خوبید.

    فقط دعا...
    --------------
    حل شدن درخدا
    مبارکتان...
    پاسخ:
    خیلی ممنون از جضورتون.
    یاعلی
  • معبر سایبری وب آلفا
  • سلام و عیدتون مبارک

    امیدوارم مهمان خوبی بوده باشیم و پاکی و معصومی روزهای رمضان را تو روزهای دیگر هم داشته باشیم تا رمضانی و مهمانی دیگر...

    به ما هم سر بزنید ...

    التماس دعـــا                        
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از حضورتون
    خدمت میرسیم
    یازهرا
  • بسیجی فدایی رهبر
  • «عمریست که قوت غالبمان اشک روضه است»
    «ارباب عشقی فطریه مان را حساب کن»
    سلام پس عموی عزیز
    خوشا به سعادتت که فطریت زیارت شاه شاهان شد،خیلی دلم میخواست الان مشهد باشم چیکار کنیم که امام رضا لایق ندونست دیگه،انشالله کربلا و مکه بری.

    «در رساله عشق در باب فطریه آمده:
    کسانی که "قوت غالب" آنها "غم حســــــــــــــین" است نان خور زهرا محسوب می شوند و فطریه آنها با علی یا با خود خداست،شکر خدا که نان شب ما حسین شد و ممنون لطف مادر این خانواده ایم.
    یا علی سید علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    هر چند که ما بجا نیاوردیم. منتها ممنون از حضورتون. و اینکه ایشالا اربعین کربلا باشیم برای دومین مرتبه
    التماس دعای خیر 
    یازهرا
  • علی معراجی
  • اگر چه از دوریه کرببلا زارم

    دلم خوشه اربابی مثل رضا دارم

    اون شبای زیبا رو نمی برم از یاد

    اون شبای دوره گردی تو صحن گوهر شاد

    قفل نگاهام باز میشه از غم میشم آزاد

    تا کی بذارم سر بروی پنجره فولاد

    غریب آقا دارم امام رضا دارم

    پاسخ:
    سلام علی جان
    جات واقعا خالی بود و نماز عید فطر در صحن جامع رضوی و جمعیت میلیونی
    ایشالا قسمتت مجدد
  • خـــــادم الرضــــا
  • این دل ز جنس پنجره فولاد تو نبود
    یعنی که زود میشکند از فراق زود ...

    خوشا به سعادتتون ... خیلی دلتنگ حرمم
    پاسخ:
    التماس دعا
  • روایت شیدایی
  • دعا کنید که ماهم بریم 
    دعای مومن برای مومن مستجابه
    پاسخ:
    سلام علیکم
    انشاء الله زیارت حضرت رضا (ع) نصیب و روزی همه شیعیان بشه به حق حضرت جواد
    التماس دعا
  • فریاد خفته
  • سلام 
    من واقعا از خوندن مطالبتون استفاده می کنم و از حضورتون خوشحالم و تو این روزگار ناآرام که همه دارن خلق و خوهای حیوونی شونو به نمایش میزلرن آرامش می گیرم 
    بهتون سر می زنم اما نمی رسم زیاد نظر بزارم 

    خدا قوت 
    یا علی علیه السلام 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    از محبت شما ممنونم. لطف دارید
    التماس دعا
     سلام بصیر
    فکر می کنید زیباترین سلام نظامی مربوط به کدام گروه است؟
    با زیباترین سلام نظامی به روز هستیم
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خدمت خواهم رسید
    یاعلی
  • معبر سایبری وب آلفا
  • سلام بر شما همسنگر بزرگوار
    خسته نباشید و خدا قوت

    در #معبر سایبری وب آلفا# با مطالب جدیدی در خدمت شما خوبان هستیم ...

    http://www.webalpha.ir

    کلیک رنجه می فرمایید؟! :)

    التماس دعای خیر
    زنده باشید و ولایتمدار                                        
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خدمت میرسیم با کلیک رنجه!!!!!!!!!!
    التماس دعا
  • حسین کریمی
  • یا امام رضا...
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون از حضورتون
  • محمد سوادکوهی
  • سلام آقای حسینی از وبلاگتون دیدن کردم. خیلی عالیه.شمارو با افتخار لینک کردم.اگه خواستید مارو لینک کنید.یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    با افتخار لینک شدید.
  • منجی مهربان
  • سلام. خوشا سعادتتون. بیش از دو سال شد دوری من از امام رئوفم!!!!!!  دعا کنید روزی ما هم بشه:((
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ایشالا به زودی زود در سفر مشهد برات کربلاتونو از امام رئوف می گیرید
    التماس دعا
    سلام
    وب خوبی دارین
    به وب من هم سر بزنید، خوش حال میشم...
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام آقا فرزاد
    چشم خدمت میرسم
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی