ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

این بود تدبیر و اعتدالت، نخواســـــــــــتیم

دولت تدبیر و امید از زمان تبلیغات ریاست جمهوری مدام از آشتی بین المللی صحبت می کردند و این گونه در ذهن مردم نقش دادند که بعد از روی کار آمدن و در دست گرفتن قدرت ما رابطه با ابرقدرت ها را برقرار می کنیم و تمامی تحریم های خصمانه و غیر قانونی غربی ها را از طریق مذاکره لغو خواهیم کرد و در اقدام بعدی مذاکرات را از دبیرخانه شورای امنیت ملی به وزارت خارجه منتقل کرد و الان بعد از 21 ماه مذاکرات پیوسته و طولانی در یک زمان مبهم و به شدت خطرناک قرار داریم.

جالب توجه است در طی این مدت بصورت مداوم رهبری عالی قدر به بیان نقطه نظرات و خطوط قرمز ما در این مذاکرات پرداختند تا جایی که حضرت آقا در دیدار مداحان در سالروز میلاد حضرت زهرا مانند یک دانشجوی فیزیک هسته ای به فواید دانش هسته ای برام مردم پرداختند تا در این حد سطح را پایین بیاورند و وظیفه ذاتی دولتی ها و دانشگاهی را خود به گردن گیرند تا مردم را با این فناوری آشنا کنند که چه میزان برای ما سودآور و بلکه حیاتی است. 

عراقچی در مقابل حضرت آقا

منتها مطالبی که بیشتر نظر ها را جلب می کند این است که دولت محترم و تیم مذاکره کننده به دنبال توافق با هر شرایطی با غرب هستند که خود را سردار و بزرگ دیپلماسی در تاریخ انقلاب اسلامی معرفی کنند و در طی این توافق حتی از خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند نیز گذشتند که با واکنش های مختلفی روبرو شد. بحث بازدید های بیگانگان از مراکز نظامی، بازجویی و مصاحبه از دانشمندان هسته ای و.. بخشی از این خطوط قرمز بود که حضرت آقا در دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند : من اجازه نمـــــــــــیدهم.  منتها ادبیات گفتاری آقای روحانی از ابتدای در اختیار گرفتن دولت بر خلاف گفته ها و فرمایشات حضت آقاست و مداوم در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بیانات رهبری و ریاست جمهور با هم مقایسه می شود که گواه این مدعاست.

حضرت آقا و شیخ حسن

و تیم مذاکره کننده و ئیس جمهور ما این گونه شرایط را مهیا می کنند که اگر در مذاکرات شکست خوردند و نتوانستند تحریم ها را بردارند فشار این شکست را رهبری قبول کنند و بر عهده ایشان باشد. این گفته ها در حرف های عراقچی، ظریف و روحانی کاملا واضح و شفاف است. زمانی که رهبری اعلام کردند که فکت شیت مذاکره را ارائه کنند و مردم را مطلع کنند با سیاسی بازی و حرف های بچگانه و بعضا ساده لوحانه از زیر این اقدام در رفتند و خدا می داند که چه کردند که نمی خواهند مردم بدانند مردمی که بیش از 200 هزار جوان رعنای خود را به پای این انقلاب قربانی کردند که مملکتی بسازند تا زمینه ساز ظهور حضرت حجت باشد.

این چند روزه که بازار همایش ها و تجمعات " ما اجازه نمـــــــــیدهیم" در شهر های مختلف داغ است جمله خفت بار و دور از دموکراسی وزیر کشور در جمع فرمانداران که هیچ تجمعی در هیچ کجای کشور مجوز ندارد و من با آن شدیدا برخورد می کنم، ما را به یاد روز تحلیف رئیس جمهور انداخت روزی که شیخ حسن آقا که اون زمان رفتار و نامش با کلید داسی زنگ زده اش گره خورده بود اعلام کرد به خدا پناه می برم از بستن دهان منتقدان.... در حالیکه در طی این 21 ماه از هر توهینی ناروایی به منتقدان خود کوتاهی نکرد و این اقدام اخیر وزارت کشور و دولت را به هیچ وجه نیم توان پذیرفت و این را یک توهین به دلسوزان نظام مقدس اسلامی می دانیم. لازم به ذکر است بعد از تجمع ما اجازه نمیدهیم مشهد فرماندار اخراج و استاندار خراسان رضوی توبیخ شد و رئیس شورای شهر آن هم بازداشت شد. این است دموکراسی اصلاح طلبی و اعتدالی.

اجازه نمیدهم

البته ما همیشه دلمون به وجود حضرت آقا خوش است و می دونیم ناخدای کشتی انقلاب سیاس و زیرک و به مدد امام زمان مسلط بر امور است انشاء الله.

  • سید هادی حسینی

نظرات  (۹)

دلتون خوش
امیدتون به خدا
سربلند باشید
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر از حضورتون
نامه ی یک خنده ربوده شده ی عذر خواه به رئیس الممالک
پاسخ:
سلام تشکر از حضورتون
یاعلی
سلام علیکم مومن
وبلاگ شهید مرادی به روز شد
http://shahidmoradi.blog.ir/
این وبلاگ هفته ای یک بار به روز می گردد
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
خدمت میرسیم
التماس دعا
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

هر چی می خوان بگن، بگن...ما که اجازه نمی دیم...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از لطف شما. نه به نظرم نباید اجازه داد هر فشاری را به رهبری تحمیل کنند چون این افراد در قد و قواره ملت فهیم جمهوری اسلامی نیستن.
یاعلی
سلام مردمی که با یه کلید رییس جمهور انتخاب کنن وضعشون بهتر از این نمیشه  
الان خیلی ... 
بماند ............. 
پاسخ:
سلام علیکم
احوال شما
نظر خود من اینه که آدم همیشه باید این ضرب المثل یادش باشه که میگه" هر کی خربزه می خوره پای لرزشم باس بشینه"
یاعلی
  • سید محمد میرهاشمی
  • این بود تدبیر و اعتدالت، نخواســـــــــــتیم

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    التماس دعا
  • مرتضی فیاضی
  • آقای بسیجی! شما خودت چکار کردی برای رهبرت ؟ چرا همه فقط به آقا نگاه میکنن تا یه کاری بکنه؟ مگه ما نمیدونیم نظر آقا چیه؟ پس چرا بچه حزب اللهی های مدعی هیچ کاری نکردن و نمیکنن؟فقط منتظرن آقا کاسه صبرش لبریز بشه و مثل نمازجمعه های سال هفتاد و هشت و هشتاد و هشت اشکش دربیاد تا بریزن تو خیابونا. وطن فروشها هرگز به نیت خودشون نمیرسن اما مهم اون هزینه ایست که به نظام تحمیل میکنن... و ما مدعیان پیروی از ولایت دنبال مسخره بازیا و گیر دادنای الکی به این و اون
    پاسخ:
    برادر بسیجی ما وظیفمون اینه که در هر سطحی که می توانیم و قدرت نفوذ داریم بیایم و منویات اقا را پیاده کنیم. ما هم به نوبه خودمون تو شهرستانمون همچین کارایی رو کردیم و در مسیر بصیرت افزایی قدم بر می داریم منتها این حرف شما زمانی عملیاتی میشه که همه این طور جزیره ای عمل کنند من خودم هم به حرفت معتقدم که باید قدم برداریم و منتظر نمانیم.

    هر روز، جهان است و فرازی و نشیبی

    این نیز نگاهی است به افتادن سیبی

     
    پاسخ:
    سلام
    بسیار زیبا بود
  • مارال رئیسی
  • سلام.باافتخار لینک شدید خوشحال میشم منم لینک کنید با تشکر
    پاسخ:
    سلام 
    با افتخار کامل لینک شدید
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی