ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

آقا سعید فردا به مازندران میاد


سعید جلیلی قرار است ظهر فردا وارد مازندران ‌شود.

این کاندیدای ریاست جمهوری پس از حضور در مازندران و فرودگاه دشت ناز ساری، در گلزار شهدای شهرستان ساری حضور می‌یابد و پس از قرائت فاتحه و تجدید میثاق با شهدا، دیداری را با نماینده ولی فقیه در مازندران خواهد داشت.

سعید جلیلی برای معرفی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود ساعت سه بعدازظهر فردا در مسجد جامع ساری با مردم مازندران دیدار  و سخنرانی می‌کند.

  • سید هادی حسینی

نظرات  (۴)

  • سرباز گمنام
  • لطفا از نظرات من مفهوم بدی نگیر و بیشتر یعنوان یک نظر شخصی بدان و من به ولایتی رای میدهم و به نظر شما احترام و از شما می خوام بی جهت و بی دلیل کسی را متهم نکنید چون همون دکتر جلیلی شما با خواندن کتاب های دکتر ولایتی سیاست خارجه را اموخت  اولا مگر شهید مرده هم مگه داریم دوما اگر قرار به ملاک به حال باشه که دکتر جلیلی هیچ نکته مثبتی در پرونده اجرایی و مدیریتی خود ندارند و در 5+1 همه چیز مشخصه و قابل گفتن نیست و شما رای مردم را با رای حزب الهی ها و هئیتی ها مقایسه نکن . یادت نره که اگر شورای نگهبان رفسنجانی را تایید می کرد رای بالایی می آورد و این واقعیت است در ضمن جامعه مدرسین به آقای جلیلی هم زیاد نظر مثبت همگی ندارند. ودرمناظرات طبیعی است که هرکسی کاندیدای مورد نظر خودش را برنده بداند یکی روحانی یکی ولایتی و یکی.... و این هم  دلیل بر اصلح بودن نیست . سوما مگر هرکسی که دشمن روش زوم کنه و بگه این خطرناکه حتما خوبه معلومه این یک جنگ روانی است تو این مدت جلیلی را همه بعنوان مذاکره کننده انرژی هسته ای میشناسند نه مدیر عالی کشوری در ضمن رای مردم رای فقط در دور و اطراف خود نبین رابعا این همه اختلاف و بد بینی بین  اصولگراها و پایداری ها چیست شما صحبت های جلیل و حامیانش راببین همش شعار و بی احترامی است اما دیگر کاندیداها...  روزانه بسیار پیامک از طرف دولت و ستاد های مشایی بر علیه دکتر عزیز جلیلی می آید ایا این خود دلیل بر خوبی و ترس است یا نقشه از پیش تعیین شده که متاسفانه در ایران هر کی را تخریب کنند بزرگ می شود.
    پاسخ:
    سلام
    1- شما دنبال اینکه کسی شما را راهنمایی کنه نیستید.
    2- البته بنده هم به رای شما احترام می ذارم و آقای ولایتی را محترم می دانم ولی از دید خودم اصلح نمی دانم. 
    3- برادر من اون یک شعار هست و قابل ارزش چون زمانی که خیلی مشغول بررسی این مسئله بودند که به کجا فرار کنند از ترس موشک های عراق، دکتر جلیلی در شلمچه پای خود را در دفاع از این مرز و بوم از دست داد.
    4- نکته مثبتی در 5+1 نبود؟ شما که مدعی اخلاق مداری هستید چرا سیاه نمایی می کنید دکتر جلیلی به اظهارات دکتر ولایتی در روز مناظره در این باب خود جواب دادند. بروید گوش بدهید.
    5- الحمد لله حرکت انقلابی صورت گرفت و کسی که حامی فتنه بود نتوانست تاییدی خود را بگیرد و البته اگر هاشمی می آمد آقای ولایتی کنار می کشید.
    6- پناهیان: این همه تخریب علیه جلیلی چه معنایی دارد؟ جواب با خودتان.
    یاعلی
  • وبلاگ شهید بابایی زاده
  •   برادر از بیان شماهم متشکریم
    برید ببنید . بنده با تحقیق حرف زدم شما هم با تحقیق حرف بگید بهتر نیست؟
    میشه مثال بزنید آقا کی با کروبی و موسوی اینگونه سخن گفتند؟ این گونه تایید کردند؟
    حرف امام در مورد یک سازمان هست نه درمورد یک فرد که میزان حال آن فرد باشد
    آقای ولایتی شروع کننده دعوا نبودند آقای ولایتی با خیشتن داری پاسخ گفتندآقای جلیلی حرف درون رو به بیرون کشاندند.
    برادر عزیزم با تحقیق بیشتر در سایت آقا گفتگو بکنیم بهتر نیست؟
    آقای جلیلی مثل آقای احمدی نژاد رفتار نمیکنه؟
    من سالها نزدیک ایشون بودم
    بارها توی بیت کنار هم بودیم
    بارها
    بازم تاییدشون میکنم ولی برای تایید ایشون مثل شما دیگری رو خطرناک نام نمیبرم
    این حرفها که تایید شد تکذیب شد و فلان و... تکراریه
    این سند سایت رسمی جامعه مدرسین
    http://www.jameehmodarresin.org/index.php?option=com_content&task=view&id=3372&Itemid=1
    اینم حتما دروغه!!!
    عزیزم شما برید تحقیق کنید تعصب خوب نیست برادرم
    من سال 86 محافظ آقای احمدی نژاد بودم شما بهتر میشناسیدشون یا من ؟
    برادر گلم تعصب میشه اتفاقی که برای مختار افتاد
    آقای جلیلی گل هست ولی اینجا با تجربه و اصلح نیستند
    رای من تا مناظره آقای جلیلی بود
    ولی الان خیر با اینهمه سند دیگه نظرم عوض شده/
    تحقیقات کنید بعد به آقای جلیلی رای بدید که بهتره
    اگر بخواهیم از سر بازکنیم روز قیامت مسئولیم
    موفق باشید یاعلی
    البته هنوز مهم رای آوردن اصولگرا هاست ولی
    پاسخ:
    من باز هم عرض کنم آقای ولایتی محترم هستند منتها سیاه نمایی ایشون از وضعیت سیاست خارجی اصلا توجیه پذیر نیست. بنده دل خوشی از احمدی نژاد ندارم ولی مخالف از بین رفتن انصاف هستم. برگزاری اجلاس نم در تهران و حضور 120 کشور خارجی و ریاست ایران اسلامی بر این کشورها گوشه گیری و انزوا و قهر با دنیاست؟ چرا آقای ولایتی مواضع کاملا نزدیکی با حسن روحانی و اکبر هاشمی رفسنجانی دارند؟ جواب این مسائل رو باید داد.
  • وبلاگ شهید بابایی زاده
  • 1- بخدا قسم بودم ولی الان دیگه نه تصمیمو گرفتم
    2- خوب خوبه که به رای ما هم احترام گذاشتید
    3- بلی بنده هم دستم توی سال 88 3تیر خورد آقای ولایتی هم خودشون رو بارها مخصوصا در جریان مراجعه به بسنی در جنگ علیه صربها به خطر انداختند.
    4- من نگفتم در 5+1 نکته مثبت نبود ولی اگر شما قبول دارید که سیاست خارجی رو آقا ابلاغ میکنند بهتره ساختار  ابلاغیات رهبری رو مطلع بشوید اونوقت متوجه میشوید سیاه نمایی اونی بود که برادر جلیلی گفتن. سیاست خارجی رو دفتر سیاسی آقا پشنهاد میکنه و آقا بعد از اصلاح ابلاغ میکنند. گزارشات آقای جلیلی هم اول میرسه دست دفتر سیاسی بعد خلاصه نویسیش میرسه دست . آقاجان برادر عزیزم بنده توی سپاه ولی امر کار کردم و الانم ارتباط دارم و بی اطلاع هم نیستم قرار باشه هرکسی حرف مخالف شما رو زد و یا چیزی رو توضیح داد بشه سیاه نمایی که خیلی نامطلوبه
    5- برادر آقای ولایتی در برنامه دیروزامروز فردا هفته اول بعد از انتخابات 88 دفاع از ولایت فقیه کردند خیلی قبل تر از برادران دیگر و البته بهتره بدونید سلام کردن به هرکسی به معنی دوستی با ایشان نیست راه ولایت شاخص هست.
    ولایت درمورد تند روی و من و شما در حرم امام در سال 88 یا 89 چی فرمودند؟
    منم از شما تند تر بوده ام ولی فهمیدم اشتباه می کردم اگر آقا گفتند فلانی از انقلاب خارج است دیگه پشتش نیستیم مثل موسوی
    ملاک آقاست برادر نه جلو تر نه عقب تر
    آقای پناهیان رو بنده خوب میشناسم و مرید ایشون بودم و ایشون حتی بنده رو به اسم کوچک صدا میکنند. ولی حرف سرور عزیزم آقای پناهیان درست ولی حرف امام مستند تر است از حرف آقای پناهیان
    درضمن تخریب آقای جلیلی برای اینه که اونا به فرموده آقا از اوضاع داخل کشور اطلاع خاصی ندارند.
    وگرنه میفهمند همه اصولگرایان اگر بر سرکار بیایند دشمن اولشان آمریکاست
    علی یار شما برادرم :-)
  • وبلاگ شهید بابایی زاده
  • اگر قرار باشه هر کسی شفاف سازی کنه شما برای توجیهش بگید داری سیاه نمایی میکنی که برادرم نمیشه حرف زد که :-)
    برادر عزیزم برادر گلم جان من سیاه نمایی یعنی دروغ گویی
    آقای احمدی نژاد رو در شورای سیاسی اصولگرا دونفر برای ریاست جمهوری به اعضا پیشنهاد کردند:
    1-آقای جلیلی
    2- آقای داوود احمدی نژاد
    بنده پشت پرده خدمت شمام دیگه بی اطلاع نیستیم :-)
    آقای احمدی نژاد اورانیم ضعیف شده آقای جلیلیه
    توی مناظره کی بود به آقای عارف گفت اگر اصلاح طلبها در دولت 8و9 نبود طبیعیه چون توی دولت شما هم اصولگرایان رو بیرون کردید این جواب اون عمل شماست
    کی به آقای روحانی توی سه مناظره توپید؟
    برادر فیلمشو ببنیم بازم بد نیستا!
    آقای هاشمی رو انقدر ازش پته دارم که بریزم روی آب
    برید مطلب اولمون رو بخونید
    جواب میگیرید
    بعدشم شما فرمودید سند جامعه مدرسین غیر واقعی بود
    آدرس سایت رسمی جامعه مدرسین رو خدمتتون ارسال کردم دیدید؟
    اونجا هم گفتن نامه درسته
    البته احتمال 100% سایتشون هک شده و نمیخوان رو کنن آبروشون بره
    :-) برادرم عزیزم
    یک لحظه فکر کنید من نوکر شما من خادم شما من غلام شما یک لجظه فکر کنید بخدا خوشحال میشم آقای جلیلی یا هرکی دیگه از اصولگرایان رای بیان به ولله قسم راست میگم ولی بابا جان عزیزم جانم عمرم نفسم جیگرم یخوره تحقیق بیشتر بهتر نیست؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی