ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

انتخابات میدان رو شدن شخصیت واقعی

به واقع انتخابات میدانی است که قالب افراد با توجه به اینکه در تلاش هستند تا خود را یک فرد فرا جناحی معرفی کنند ولی بعضا سوتی هایی می دهند که دست آنها را برای ملت فهیم ایران رو خواهد کرد. در جریان مناظره سیاسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد دکتر علی اکبر ولایتی کسی که خود را پدر سیاست بعد از انقلاب اسلامی می داند از گفتمانی انتقاد شدید داشتند که پایه و اساس و همه حرف انقلاب اسلامی است و ایشان با توجه به سفرشان به فرانسه و دیدارشان با سارکوزی و لوید آنرا افتخار دانسته و از حق گرایی سعید جلیلی در مذاکرات هسته ای که مورد تائید مردم و رهبری معظم نظام می باشد از آن بعنوان افراط گرایی نام بردند و در ادامه همین سیاست فرمانده سپاه پاسداران در طول دوران دفاع مقدس، کسی که سال ها با همت ها و باکری ها همرزم بود و در حال حاضر سیاستمدار و اقتصاد دان است اذعان می کنند که در مذاکرات مقاومت کنیم و استقلال خود را حفظ کنیم و در مقابل شکم مردم ما گرسنه باشد؟؟!! آقای رضایی اگر چنین بود پس چرا ما سال هاست با جبهه استکبار جنگ سخت داشتیم و شهدا و جانباز های ما، با شکم گرسنه و لب های تشنه و اقتدا به مولای بی سرشان حسین بن علی (ع) جنگیدند و در حال حاضر جوانان و افسران جوان جنگ نرم در مقابل ناتوی فرهنگی دشمن در حال جنگ هستند؟ این ادبیات شما ادبیات عربیسم است که شیوخ عرب برای رفاه و شکم سیر خود در مقابل جبهه استکبار سر تعظیم فرود می آورند.


و درود خدا بر مجاهد دیروز و دیده بان دیروز و دیپلمات انقلابی امروز دکتر سعید جلیلی که دیروز مهلت نداشت که در خصوص اهداف و برنامه های خود اعلام موضع داشته باشند و فقط از گفتمان انقلاب اسلامی در مقابل کاندیدا ها دفاع کرد. و درود بر کسی است که در هیچ جای تبلیغات انتخاباتی خود از کلمه " دولت من " استفاده نکرد. و واقعا چقدر حضرت آقا غریب است که این افراد با این دیدگاه های انحراف گرفته از بطن گفتمان انقلاب اسلامی مشاوران و نزدیکان آقا می باشند.

یازهرا (س)

  • سید هادی حسینی

نظرات  (۲)

در مناظره فقط و فقط دکتر سعید و حداد و بعضا قالیباف از آرمان های انقلاب دفاع کردند و بقیه یا خواب بودند یا داشتند این ها رو می زدند. از ولایتی همچین انتظاری نمی رفت.
  • سعید جلیلی رای من است
  • واقعا این بشر انقلابیه. چون از تمام وقت مناظره خودش برای بیان گفتمان انقلاب اسلامی استفاده کرد و در مقابل تخریب هایی که افراد داشتند کمترین توهین و تخریبی صورت نداد و حتی نتوانست از اهداف دولت آینده اش حرفی بزند.
    پاسخ:
    دقیقا همین طور است. و این مواضع یک کاندیدای اصلح است که حضرت آقا می فرمایند.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی