ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

منطقی و پایدار در مناظرات صدا و سیما

دکتر سعید جلیلی به واقع یکی از معدود نامزد های انتخابات ریاست جمهوری بود که در مناظرات سه گانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کمترین میزان تخلف و بد اخلاقی را داشته است و همگان چه حامی و چه غیر آن بر این نکته صحه می گذارند که با برنامه و اعلام دیدگاه های خود که مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی ایران است سعی کرده اهداف و برنامه های خود را به ملت ایران معرفی نماید. و به این تذکر حضرت آقا هم جنبه عمل بپوشاند که بر نامزد های دیگر یورش نبرده و خلاف واقع نگوید.

سعید جلیلی حقیقتا پیروز مناظرات و خصوصا مناظره فرهنگی و سیاسی بوده است و در مناظره فرهنگی، فرهنگ ناب اسلام و انقلاب را معرفی کردند و از ظرفیت های هنری و فرهنگی انقلاب اسلامی جهت اجرای برنامه های خود بهره وافر برده است. و مثل گذشته نباید های انتخاباتی یک نامزد را به خوبی باور دارد و صرفا در چارچوب قانون رفتار می نماید.

من فکر می کنم دیدگاه های سیاسی دکتر جلیلی جدای از طرفداری در انتخابات برگرفته از دیدگاه های مردم است و مردم ما تعامل با اروپا و دیگر نقاط جهان را با ایستادگی و بالاگرفتن سر می خواهند و نه اینکه در مقابل مشکلات و تحریم های اقتصادی دست گدایی و نیازمندی به سمت دیگر کشورها دراز کنیم و لازم است با عزتمدار و اقتدار و حفظ استقلال کشور در مقابل زیاده خواهی های کشور های متخاصم ایستادگی کرد.

یاعلی

  • سید هادی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی