ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

روستایی که جلیلی در آن حرفی از خود نداشت

سعید جلیلی با حضور در روستای احمدآباد منطقه درچه اصفهان گفت: حرف من همان است که روی سنگ مزار شهید براتی است . وی بخشی از وصیت نامه شهید براتی از شهیدان این روستا را که به روی سنگ قبر آن شهید نوشته شده بود خواند و گفت: آن شهید نوشته است از راه ولی فقیه که راه اسلام است جدا نشوید زیرا این پشتوانه حکومت ماست.

جلیلی گفت:  اگر شهدا همه ظرفیت خود را در راه اسلام که همان راه ولایت فقیه است گذاشتند و به پیروزی رسیدند امروز نیز جوانان و میراث داران شهدا با قراردادن ظرفیت های خود در کنار ولی فقیه پیشرفت های بزرگترین نصیب کشور می کنند.
اهالی روستای احمد آباد درچه اصفهان در تأیید این سخنان شعار  قوت قلب رهبری جلیلی جلیلی سر دادند

نامزد انتخابات رریاست جمهوری افزود اینکه بیش از شصت نفر از این روستا در دوران دفاع مقدس به درجه شهادت رسیده اند الگویی برای مقاومت است.وی افزود: ایستادگی ما در برابر قدرت های جهانی با اتکا به قدرت نظامی نیست زیرا آنان سلاح های پیشرفته تری از ما دارند؛ پشتوانه این ایستادگی روستای احمد آباد و ظرفیتی است که اهالی آن دارند.وی گفت: باید بدانیم اگر وظیفه دفاع از حقوق ملت را داریم به پشتوانه این قدرت شکست ناپذیر محقق می شود.وی مقاومت را رمز پیروزی دانست و گفت: اگر امروز در مذاکرات ۵+۱ موفقیتی رخ می دهد به خاطر گفتمان انقلاب و محور بودن شهدا و آرمان های آنان است.


  • سید هادی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی