ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

از دروغ بیزارم ...

چند روز بود که می خواستم در مورد این داستان های سیاسی روز بنویسم منتها مطلب و متن آقا مرتضی فیاضی رو زیبا دیدم خدا خیرش بده که کامل و جامع نوشت و همین رو بدون کم و کاست و ویرایش براتون می ذارم. یاعلی


آقای روحانی

من یارانه نمی خواهم اما عزت میخواهم.

من یارانه نمی خواهم اما استقلال می خواهم.

من یارانه نمی خواهم اما نمی خواهم از اقدامات دولتت در دل دشمن ترین دشمنان کشورم کور سوی امیدی روشن شود.

من یارانه نمی خواهم. اما نمیخواهم یارانه ام خرج عنوان مضحکی مثل "دفتر همسر رئیس جمهور" شود.

من یارانه نمی خواهم اما نمی خواهم یارانه ام خرج ساختن استخر و سونای ساختمان نهاد شود. مگر در خانه تان سونا و استخر ندارید!؟

من یارانه نمی خواهم اما داغ خواهم کرد دستی را که نامه تأمین هزینه پارتی همسر شما را امضا کرد

من یارانه نمی خواهم اما می شکنم دستی را که برای تقدیم سکه به مهمانان پارتی همسر شما ، در جیب بیت المال رفت

من یارانه نمی خواهم اما خاک می پاشم بر دهانی که هدف این پارتی شاهانه را شناساندن "مادر پهلو شکسته" ام به اجنبی ها دانست.

من یارانه نمی خواهم اما یقه شما و دولتتان را خواهم گرفت اگر دختر شیعه ایرانی برای تأمین هزینه درمانش ...

آقای روحانی...

من یارانه نمی خواهم اما بیزارم از اشراف...

متنفرم از تجمل گرایان...

متنفرم از دروغگویان...


روحانی و همسر مکرمه

..................................

آقای روحانی

خانم روحانی

 

امروز مخاطب نامه چهل و پنجم نهج البلاغه (نامه امیرالمؤمنین به عثمان بن حنیف) شمایید

 

================================================

================================================

 

میدانم دولتی روی کار است که خیلی از مسؤلینش استقلال کشور را یک هدف دست چندمی میدانند (اگر با ساده لوحی ابلهانه ، نگویم برایشان اهمیتی ندارد)...

میدانم که دولت ده ها قدم عقب نشسته و دشمن صد ها قدم جلو آمده و جلوتر هم خواهد آمد...

میدانم که دشمن ما را به هزاران گناه نکرده متهم کرده ، بدترین توهین ها را به ایران روا داشته و در ریزترین مسایل ما – حتی این که چه پولی را کجا خرج کنیم – دخالت میکند و دولتمردان ما نیششان را تا می توانند باز میکنند و بزرگترین دشمن ایران و ایرانی را باهوش و مؤدب می دانند...

میدانم که مسؤلین دولت ما حضور در فیسبوک و توئیتر و اینستاگرام و رد و بدل کردن کامنت را بر حضور بین مردم زجر کشیده و ضعیف جامعه و شنیدن درد دلشان ترجیح میدهند...

میدانم که وزیر خارجه ما آنقدر مرعوب و خودباخته است که فکر میکند آمریکا با یک بمبش قادر است ایران را از هستی ساقط کند و این را ذلیلانه به عنوان یک استدلال به زبان می آورد...

میدانم که با این که کشور با این همه مشکل اقتصادی دست به گریبان است اما وزرایش حقوق هشت میلیونی میگیرند و در برابر شایعه تصویب دو و نیم برابر شدن حقوقشان سکوت می کنند و من و امثال من که حقوق سالشان هم به هشت میلیون نمیرسد باید بنشینیم و نگاه کنیم...

میدانم که بعضی از مردم محروم غرب و جنوب کشور به بهانه "بودجه نداریم"حتی در داخل شهر هم از ابتدایی ترین امکانات یعنی آسفالت محرومند و به عینه دیدم که بخش اعظم خیابانهای شهرشان خاکی است و آنها نجیبانه تحمل می کنند اما رئیس جمهور این کشور که با رأی همین مردم روی کار آمده نیمه اول عید را در بهترین نقطه شمال میگذراند و خستگی اقامت در شمال را در نیمه دوم عید در کیش به در می کند...

میدانم که بیمارستان های شهرم و کشورم از ضروری ترین امکانات به بهانه عدم بودجه محرومند و و جان هموطنانم به آسانی هدر میرود اما همسر رئیس جمهور این کشور مهمانی اشرافی برگزار میکند...

میدانم که خیلی ها برای روز زن و تبریک به شریک زندگیشان برای خریدن حتی یک شاخه گل هم در مضیقه بودند اما همسر رئیس جمهور کشورم به مهمانان پارتی اشرافی اش ، ملوکانه و شاهانه نفری 5 سکه پیشکش میکند و من سرم سوت میکشد وقتی قیمت 5 سکه را در تعداد میهمانها ضرب میکنم...

میدانم که رهبر این مملکت بر فرشی می نشیند که از زبری آن باید به موکت پناه برد (خاطره مرحوم سید احمد خمینی) و غیر از کتاب ها کل لوازم خانه اش به اندازه بار یک وانت هم نمی شود ، اما رئیس جمهور این کشور در خانه ای زندگی میکند که ... و شعار ولایت پذیری و "ذوب در ولایت" شان گوش فلک را کر کرده است...

میدانم که خیلی از مردم این کشور از آب آشامیدنی سالم محرومند که هیچ ، خانه شان به قدری کوچک و محقر است که حتی حمام ندارد اما هیأت دولت همین کشور هفت میلیارد تومان پول این مردم را خرج استخر و سونای نهاد ریاست جمهوری میکند تا وزرایش خستگی خدمت به مردم!! را آنجا از تن به در کنند...

میدانم داستان غمبار یارانه و انصراف و لبخند ملیح رئیس جمهور را که : "باب الانصراف مفتوح للسائلین" و تواضع و فروتنی ساختگی و تهوع آورشان را وقتی میگویند ما یارانه نمیگیریم...

 

میدانم قصه پر غصه سبد کالا و انکار خورشید درخشان و روز روشن را وقتی رئیس جمهور می گوید "دیدید کرامت و عزت را؟" و من شک میکنم که آیا این همانی است که می گفت : " من کاری میکنم دولت به سمت مردم دست دراز کند"!!؟؟

 

دکتر روحانی! آقای حقوقدان! جناب رئیس جمهور! «الیس الصبح بقریب»؟

  • سید هادی حسینی

نظرات  (۶)

سلام آقا سید

من واقعا متوجه این رفتارهای دولت و رئیس جمهور نمی شوم. ایشالا برگردند به اهدافی که در انتخابات ریاست جمهوری دادند و مردم را بیش از این فریب ندهند.

باعلی

پاسخ:
سلام علیکم حال شما؟
انشاء الله که درست میشه. منتها من فکر نمی کنم آبی از این دوستان گرم شود.
یاعلی جانم فدای سید علی
التماس دعا
ای جان بگو
بگو تا بغض نشه تو گلومون. بگو تا یادشون نره که چقد پا ارزش های خودمون ایستادیم
و نه اینکه رای داده  رو به اذن آقامون پس می گیریم

پاسخ:
سلام علیکم
احسنت به شما آقا سید
تشکر از کامنتتون
یاعلی

دلگیرم...

همانند آن مترسکی

که هر روز باید

تمسخر و غار غار خندیدن

کلاغ های بی احساس را

تحمل کند...

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضورتون و کامنت ریباتون.
یاعلی

آقا گل گفتی خدا خیرت بده. دیگه این حسن آقا شورشو در آورده و داره .... می کنه

منتها دلمون قرصه که آقامون مثله کوه ایستاده و نمی ذاره امثال این افراد هر کاری دلشون می خواد انجام بدن.

خدا سایه این رهبر حکیم و فرزانه رو از سرمون کم نکنه

یاعلی

پاسخ:
سلام علیکم
الهــــــــــــــی آمین
منتها این نمیشه که هر کاری بخوان انجام بدن منتها ما بگیم آقا هست!!!!
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • سلام برادر. زیبا مینگارید. بسی بهره بردیم. التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی ممنون از لطفتون.
    با نام وبلاگتون لینک شدید.
    یا علی


    مولاامیرالمومنین:
    .. گمان نداشتم تو دعوت طایفه ای را بپذیری که فقیران را از خود دور می کنند و بی نیازان را بر سفره ی خود می نشانند ! پس بنگر که چه چیز می خوری و از این طعام می جوی و می بلعی ! ... آگاه باش که امامت از دنیایش به دو لباس و دو قرص نان اکتفا کرده است
     ... اگر چه باید بدانید که توانایی زندگی مانند مرا ندارید ولی مرا به پرهیزگاری و کوشش و پاکدامنی و درستکاری یاری دهید ... »
     نهج البلاغه نامه 45
    گروه زنده باد بهار
    پاسخ:
    تشکر از کامنت زیباتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی