ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

آقا نشد ...

گفتم : کربلا میام و اونی میشــم کـــه تو خـواستـی ، نشـد !
گفتم : کربلا میام و اونی میشــم کـــه تــو گفــتـــی ؛ نشـد !
گفتم : کربلا میام ، دلـمــو فـقـــط میـــدم بــه آقـــــا ، نشـد !
گفتم : کربلا میام دلمو گره میزنم به شش گوش و میرم ، نشد !
آقا ، به خدا هر کاری کردم نشد ...

مگه نگفتی هر کی زیر قبه ات دعا کنه ، دعاشو مستجاب میکنی ؟
مگه ما نگفتیم ما رو یادت نره ؟

حضرت عشق ...

  • سید هادی حسینی

نظرات  (۵)

یادش نرفته به خدا
عده ای رو مداااااااام میبره که ادم کنه
آدما رو جیره بندی میکنه که بسوزونه
خوشابحال این سوختن
پاسخ:
سلام علیکم
من و دل کندن از دلبر محالــــه
دلم با دلبرم در شور و حالــــــه
یا حسین
یا حسین مظلوم
السلام علیک یا مولا
پاسخ:
یا حــــــــــــــــــــــسین
السلام علیک یا حضرت عشق
یا حسیــــــــــــــــن بن علی
السلام علیک یا حضرت عشق
یا حسیــــــــــــــــن بن علی
پاسخ:
یا حسیــــــــــــــــن بن علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی