ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

و لا تحســبن الذین قتلــوا فی سبیل الله امـواتا بل احــیا عند ربهم یرزقــون

ولایت در اسلام ناشی از ارزش هاست

سید هادی حسینی

پیوندها

دم حاج حمید آقا گرمه گرم

حمید علیمی درباره سفر به سوریه در شرایط فعلی می گوید: راجع به اومدنم به سوریه یه توضیح میدم؛ والله قسم من از طرف هیچ مرجعی یا شخصی به سوریه نیومدم. حدود ۲۰ روز تلاش کردم تا خودم رو به اینجا رسوندم. 

پروازهای ایران به دمشق اکثرا کنسل شده و من از طریق کشور دیگه‌ای وارد سوریه شدم. کاری به دولتش ندارم. به شوق حرمی اومدم که هر خشت اون ریشه عمر حسینی‌هاست. 

عمری گفتم یالیتنا کنا معک و حالا وقتشه که این حرف رو ثابت کنم.






  • سید هادی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی